Mazda 6 alufelni
Webáruház

A kovácsolt és a többrészes Mazda 6 alufelni gyártása

Számos gyártási technológia áll rendelkezésre az alufelnik elkészítésekor. A kovácsolt Mazda 6 alufelni jelenti a csúcskategóriát a keréktárcsák világában. Arról a technikáról van szó, amikor is a kelléket a lehető legmagasabb nyomáson, egyetlen alumíniumtömbből állítják elő.
Az így kapott felni elképesztően tömör és hihetetlenül tartós. Ezért is figyelhető meg, hogy mennyire alacsony súlyú a végtermék. Ezen pozitívumok a matéria deformálódás miatt bekövetkező szálelrendezésnek és a fémkristályok orientációjának módosulásával magyarázhatók.

Végezetül pedig, ami még fontos, hogy megerősítik a végtermék szerkezetét. Egy ilyen Mazda 6 alufelni luxuscikknek számít még mindig, főleg a felhasznált alapanyagok, berendezések, szerszámok és fejlesztési költségek következtében. Hogyan készül a többrészes Mazda 6 alufelni?
Aki egy kicsit is ért ehhez, pontosan tudja, hogy a többrészes tárcsák gyártási módja semmiben sem tér el az egyrészesekétől. Az egyetlen különbség, hogy az egyes elemeket külön készítik el. Ennek köszönhetően a Mazda 6 alufelni darabjai számtálan gyártási eljárással és alapanyag felhasználásával készülhetnek.

Kia Sportage alufelni: gyorsulás, fékezés és fogyasztás

Az alumínium felnik hallatán sokan egyből arra gondolnak, hogy ezek a kisebb súlyú tárcsák hogyan hatnak a kocsi működésére. A gyorsulás és fékezés fontos teljesítménymutatók. Ugye minél nehezebb a Kia Sportage alufelni és a gumi, tehát maga a kerék, annál nagyobb erő szükséges ennek az elindításához és megállításához. A nehéz kerék magasabb motornyomatékot igényel, ami lassítja a gyorsulást.
Fordítva is igaz, hiszen a könnyebb kerék jobban gyorsul. Ugyanúgy fennáll az is, hogy könnyebben lefékezhető egy 2 kilogrammos, forgó Kia Sportage alufelni, mint nehezebb példány. Hogyan hat a Kia Sportage alufelni a fogyasztásra? A kocsi üzemanyag-fogyasztása egyrészt attól függ, hogy a gyorsításhoz mekkora energiát kell kifejtenie a motornak. A súlykérdés ekkor is lényeges, hiszen érthető módon könnyebb kerekekkel a motornak kevesebbet kell dolgoznia.
Back To Top